четвер, 12 травня 2016 р.

Про Дрезден

"Сікстинську мадонну" пригадую з шкільної лави. І завжди мріяв її побачити "вживу". Моя мрія вчора здійснилася. Я не лише побачив легендарне полотно, а й оглянув з колегами всю експозицію галереї. Зробив кілька знимок неповторного Дрездена.
Хочу щиро подякувати організаторам візиту за цю чудову нагоду. "Україні потрібні культурні практики також, то логістику подорожі вибудувано так, щоб можна було би дещо поглянути і популяризувати. Тому й ми відмовились від обідів під час переїздів, зранку встаємо якомога раніше. По дорозі обговорюємо певні питання, ті котрі викликали найбільше зацікавлення...ну й намагаємося кілька годин використати аби подивитись самому...і пропонувати іншим культурні здобутки Європи..". 
Більше того, тішуся, що знаю багатьох однодумців, котрі так само як і я вважають, що
І ще дещо про те, чого не передасиш словами. Поки я у візиті, вдома , на Батьківщині народження першої донечки чекають моя донька з чоловіком...Я саме в цей час бачив "Мадонну". Я відчув, що вона переживає...

Проект "Розвиток спроможності громад - досвід Вишеградської четвірки для країн Східного партнерства" реалізується за підтримки Міцжнародного Вишеградського Фонду. 

Немає коментарів:

Дописати коментар